نيسان قشقايي جديد رسما معرفي شد+قیمت
 

نسل دوم نيسان قشقايي به طور رسمي معرفي شد.

قشقايي جديد که در لندن طراحي، در کرانفيلد و بارسلونا مهندسي و در ساندرلند توليد شده است، در ماه فوريه وارد نمايندگي هاي فروش انگلستان خواهد شد.

عليرغم افزايش قابل توجه در کيفيت و تجهيزات اين خودرو، قيمت آن تنها از 27033 دلار شروع مي شود. نسخه هاي مجلل و عالي اين خودرو 43202 دلار قيمت خواهند داشت.

نسل اول قشقايي که در کارخانه ساندرلند نيسان ساخته شده، با فروش حدود 1.5 ميليون دستگاه در اروپا از سال 2007 و 2 ميليون دستگاه در سطح دنيا، موفق ترين مدل اين خودروساز در اروپا بوده است.

 

 

ويژگي هاي قسمت جلوي اين خودرو شامل جديدترين جلوپنجره v شکل نيسان، چراغ هاي جلوي احاطه شده با قاب و کاپوت تاشو است در حالي که در پشت آن نسخه اي بزرگ تر از چراغ هاي بوم رنگ شکل نيسان ديده مي شود.

قشقايي جديد، اولين مدل اروپايي ساخته شده بر اساس پلتفرم اتحاد مشترک اين خودروساز است. تا سال 2020، 11 خودروي رنو و 3 خودروي نيسان بر اساس اين پلتفرم ساخته خواهند شد.

انتظار مي رود سيستم تهويه هوا، رينگ هاي سانتي متري، اتصال بلوتوثي و سيستم استارت استاپ براي تمام گزينه هاي موتور از جزئيات استاندارد اين خودرو باشند.

موتورهاي اين خودرو شامل بنزيني 1.2 ليتري توربوشارژ با قدرت 113 اسب بخار، ميزان مصرف سوخت 1 ليتر در هر 21.4 کيلومتر و ميزان آلايندگي 129 گرمco2  در هر کيلومتر، توربوديزل 1.5 ليتري dci با قدرت 108 اسب بخار، ميزان مصرف سوخت 1 ليتر در هر 31.5 کيلومتر و ميزان آلايندگي 99 گرمco2  در هر کيلومتر و توربوديزل 1.6 ليتري dci با قدرت 128 اسب بخار، ميزان مصرف سوخت 1 ليتر در هر 27.2 کيلومتر و ميزان آلايندگي 115 گرم co2 در هر کيلومتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 12990
بازدید کل : 462704
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2